Friday 24 May 2013

Hai, Assalamualaikum!

Hai, assalamualaikum tak jawab dosa, kalau jawab dapat pahala.. >_< Actually dah lama dah blog ni terbiar, so i'm gonna try to start it back.. So, I harap menjadilah kali ni.. So for the starting, I nak start dengan kenapa title blog I ni toyol? Kalau tengok description maybe dah faham kot.. I sendiri hairan, kenapalah my mum panggil i toyol.. tapi xdelah selalu, sometimes je.. Tu pun kalau dia panggil i and i tak dengar atau dia tengah bergurau senda.. Betul, i sorang je dia panggil toyol, special kot.. LOL.. just joking.. Btw, i/saya/aku/gua xtahu nak guna kata ganti nama pertama yg macam mana..so, gua sempoi-sempoi je la.. apa yang rasa nak guna saya guna.. hidup ni penuh warna-warni kalau kita sempoi.. tak gitu.. :) insyaallah.. hampir terlupa.. my name is eqha, and you can call me "Eqha" not toyol okay.. :D

No comments:

Post a Comment